Nie tylko drogowcy zmagają się z letnimi remontami. Z przygotowanego przez Okazje.info raportu wynika, że w wakacje znaczna część Polaków zamiast wydać pieniądze na urlop decyduje się na na odświeżenie mieszkania, a nawet poważniejsze prace budowlane. Świadczy o tym wyraźny przyrost oglądalności kategorii remontowych w granicach od 35 do nawet 300%.
W raporcie Okazje.info znajdują się informacje o tym, jakie produkty z kategorii remontowo-budowlanych najbardziej zyskały na popularności na przełomie czerwca i lipca. Zawiera on także wykaz najpopularniejszych producentów i najczęściej wybieranych przez internautów zakresów cen.Przyrost oglądalności w najpopularniejszych kategoriach remontowych w połowie wakacji wyniósł od 35 do 300%. Wygląda na to, że lato to moment generalnych renowacji polskich domów i mieszkań. Z analiz Okazje.info wynika, że absolutnym hitem tegorocznego sezonu okazały się farby marek Beckers, Dulux i Jedynka, których poziom oglądalności wzrósł nawet o 1500%. Znaczenie wzrosła liczba wyświetleń ofert w kategorii płyty budowlane - o 319,2%. Zaraz za nimi uplasowały się kategorie: cegły i pustaki - wzrost o 141,6% oraz farby i lakiery - o 108,7%.
- Większą ilość odwiedzin zauważyliśmy również w kategoriach powiązanych z urządzaniem mieszkania. Na przykład meble odnotowały wzrost o 69%. Na dalszych pozycjach znalazły się wystrój wnętrz (52,8%) oraz oświetlenie (42,9%). Trudno się dziwić, skoro po każdym gruntownym remoncie przychodzi w końcu czas na urządzanie mieszkania - mówi Magdalena Zasuń, PR & Marketing Assistant porównywarki Okazje.info. - Co ciekawe już latem przyrasta oglądalność w kategorii ogrzewanie, co może świadczyć, że rozpoczęły się przygotowania do sezonu zimowego.
Nie bez znaczenia pozostaje jakość materiałów kupowanych na potrzeby remontu. Polacy coraz częściej stawiają na sprawdzone marki, takie jak Forte, Black Red White, Cersanit, Dulux czy Dekoral. Dane zebrane w raporcie pokazują, że w całej kategorii Dom i Ogród co 10 Internauta wybiera produkty na podstawie nazwy producenta, natomiast w kategoriach typu farby i lakiery – nawet co trzeci użytkownik. Internauci pamiętają również o rozsądnych cenach. - Porównywarka cen pomaga w znajdowaniu najlepszych ofert w atrakcyjnych cenach. Nie dziwi w związku z tym, że w wakacje coraz częściej obok nazw kategorii remontowych w wyszukiwarkę wpisywane było słowo „tanie”. Na przełomie czerwca i lipca tanich płytek podłogowych poszukiwało o 140% Internatów więcej niż miesiąc wcześniej. O tanie panele podłogowe pytało 87% z nich a o drzwi wewnętrzne – 66% - dodaje Magdalena Zasuń.
Remont to spore obciążenie dla domowego budżetu, więc należy dobrze przemyśleć wydatki. Porównując najczęściej wybierane przedziały cenowe można stwierdzić, że największa grupa użytkowników jest skłonna zapłacić za meble maksymalnie 1000 zł, a za tapety i fototapety – co najwyżej 20 zł za rolkę. Przegląd najkorzystniejszych cen, najpopularniejszych produktów i producentów można znaleźć w raporcie Okazje.info „Remont w sieci”. A później zostaje już tylko problem znalezienia dobrej ekipy remontowej...
Pobierz raport: http://www.okazje.info.pl/Remont-w-sieci-raport-Okazje.info-2011.pdf
Porównywarka cen Okazje.info http://www.okazje.info
Kontakt: Milena Bakalarz – pr@okazje.info.pl tel. 697 677 912
Okazje.info to jeden z największych polskich serwisów e-commerce. Miesięcznie odwiedzany przez 4 miliony unikalnych użytkowników, prezentuje oferty z 1700 sklepów internetowych i polskich sieci handlowych. Okazje.info udostępnia też przeglądanie gazetek promocyjnych marketów, porady zakupowe oraz propozycje okolicznościowych prezentów.
Czytaj więcej na blogu: http://ecommerce.okazje.info.pl/
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/raport-okazjeinfo-czyli-na-tropie-wakacyjnych-remontow